Πολιτική επιστροφών

Στο Cozy Depot θέλουμε να είστε πάντα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας και γι’ αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους όρους των κατασκευαστών των προϊόντων μας.

Γενικοί Όροι

Διάρκεια Επιστροφών: Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Κατάσταση Προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Cozy Depot και να είναι σε άριστη κατάσταση, με όλα τα ταμπελάκια και τη συσκευασία του άθικτα.

Ειδικοί Όροι:
– Για λευκά είδη, το προϊόν δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί.
– Για προϊόντα που απαιτούν συναρμολόγηση (έπιπλα, φωτιστικά κ.λπ.), παρακαλούμε να ελέγξετε τα εξαρτήματα πριν από την συναρμολόγηση. Οποιαδήποτε συναρμολόγηση ακυρώνει τη δυνατότητα επιστροφής.
– Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, μην προχωρήσετε στη συναρμολόγηση. Επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.

Προϊόντα που δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή για λόγους υγιεινής:
– Μαξιλάρια

Διαδικασία Επιστροφής

1. Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος ή Λάθους στην Παραγγελία:
– Επικοινωνήστε μαζί μας στο hello@cozydepot.gr για λεπτομέρειες επιστροφής.
– Αποστείλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία.
– Συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά.
– Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και το εσωκλείστε στο δέμα.

Η διεύθυνση επιστροφής θα κοινοποιηθεί μετά την επικοινωνία μαζί μας.

2. Επιστροφή Προϊόντος λόγω Αλλαγής Γνώμης:
– Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία επιστροφής όπως παραπάνω, αλλά η αποστολή επιβαρύνει τον πελάτη.
– Μπορείτε να επιλέξετε ΕΛΤΑ courier με χρέωση αποστολέα ή άλλη μεταφορική εταιρεία.

Σημείωση: Ο μέσος χρόνος επιστροφής είναι 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής. Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε στο 2311.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα μας.

Η διαδικασία επιστροφής και οι όροι της συμμορφώνονται με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επιτρέποντας ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας, μπορείτε να κινήσετε τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ στο [https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage](https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).

CHECKOUT